ΔιαφήμισηΣε απευθείας σύνδεση προώθησης

CPM - τι είναι αυτό; Πώς να χρησιμοποιήσετε το CPM στη διαφήμιση;

Με τη διοργάνωση των μέσων ενημέρωσης και τα συμφραζόμενα διαφημιστική καμπάνια στο δίκτυο, κάθε διαφημιζόμενος υπολογίζει το εκτιμώμενο προϋπολογισμό. Πελάτης διαφημιστική καμπάνια, είναι σημαντικό να δούμε πώς τα κονδύλια που διατίθενται για την εφαρμογή της, αν τα χρήματα που δαπανώνται και την αποτελεσματικότητα με την οποία χρησιμοποιούνται με τον προβλεπόμενο. Ο υπολογισμός της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης των προϊόντων στο σχεδιασμό των μέσων ενημέρωσης βασίζεται σε διάφορους δείκτες, ένα εκ των οποίων είναι ο δείκτης του CPM. Τι είναι το ποσοστό αυτό πώς να το χρησιμοποιήσετε - δείτε παρακάτω.

CPM - γιατί είναι απαραίτητο

Τι είναι η διαφήμιση CPM, έχει γίνει γνωστό από τον περασμένο αιώνα. Η μονάδα που χρησιμοποιείται σε όλες τις διαφημιστικές εκστρατείες που έλαβαν χώρα στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Εκδόσεις, τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί εξακολουθούν να χρησιμοποιούν αυτό το σχήμα για να υπολογίσει το κόστος της διαφήμισης. CPM χρησιμοποιείται στην περίπτωση, όταν πρόκειται για την τιμή της διαφήμισης προβολής δεν είναι ένα ενιαίο προορισμό, και χιλιάδες πιθανούς αγοραστές. Την ίδια στιγμή, και τέθηκε σε κυκλοφορία αυτόν τον όρο. Οι ιδιοκτήτες των διαφημιστικών πλατφόρμες θα μπορούσε να λειτουργήσει μόνο με την κυκλοφορία τους και θεματική εστίαση, έτσι προσδιορίστηκε η τιμή CPM, η διαφήμιση, λαμβάνοντας υπόψη αυτή η τιμή ήταν παραγωγική.

Καθορισμός CPM

Ένας απλός ορισμός της CPM - κόστος ανά χίλιες είναι. Προέρχεται από το όνομα της ενότητας αγγλικών λέξεων κόστους ανά χίλιες, όπου M - το λατινικό αριθμό, δηλαδή το 1000. Έτσι, το ερώτημα του ποια είναι η CPM, μπορείτε να πείτε ότι αυτή είναι η τιμή ανά χίλιες εμφανίσεις διαφημίσεων. Όσο περισσότερο χρόνο εκεί διαφημίζει στις σελίδες των εφημερίδων και των περιοδικών, η πιο συχνά παίζεται στο ραδιόφωνο ή να διαβάσετε σχετικά με το τηλεοπτικό κανάλι - το μεγαλύτερο του ποσοστού αυτού του παράγοντα.

Υπολογισμός σε απευθείας σύνδεση διαφημιστικές καμπάνιες CPM

Στο Διαδίκτυο, ο ρόλος της διαφήμισης που συνήθως παίζουν πανό - αυτά τα ενοχλητικά pop-ups, τα οποία είναι τόσο δημοφιλής με τους χρήστες, και οι οποίες φέρνουν χρήματα στον ιδιοκτήτη της διαφήμισης πλατφόρμες. Η πιο δημοφιλής η περιοχή, οι περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν σε αυτή την ιστοσελίδα, το πιο ακριβό διαφημίσεις σε αυτό το site θα κοστίσει στον πελάτη.

Οι διαφημιζόμενοι ενδιαφέρονται για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό των χρηστών που είδε το πανό. Ως εκ τούτου, ποια είναι η CPM, μπορεί να αποδειχθεί μαθηματικά ως εξής:

CPM = (το συνολικό ποσό της τάξεως διαφήμιση) / (προγραμματισμένη αριθμό των προβολών ανά ημέρα banner) * 1000.

Τώρα είναι σαφές, CPM - τι είναι. Στη διαφήμιση είναι ένας από τους πιο σημαντικούς δείκτες. Ένας διαφημιζόμενος μπορεί να υπολογίσει πόσα χρήματα θα χρειαστεί να πληρώσει τον ιδιοκτήτη του site για να διασφαλίσει ότι οι πληροφορίες που έχει αποδειχθεί χίλια χρήστες στο δίκτυο.

Οπτικά, ο υπολογισμός αυτός μπορεί να απεικονιστεί με ένα απλό παράδειγμα. Το κόστος της τοποθέτησης ενός πανό στο χώρο της πύλης είναι, για παράδειγμα, $ 400 ανά εβδομάδα, τα στατιστικά στοιχεία της ιστοσελίδας δείχνουν ότι μια εβδομάδα περιήγηση στην ιστοσελίδα περίπου 10 χιλιάδες. Χρήστες. Έτσι, ένας απλός υπολογισμός δίνει τιμή:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 ανά χίλιες εμφανίσεις πληροφορίες για τη διαφήμιση.

Οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να κατανοήσουν ότι μια απλή επίδειξη του banner στο θεματικό δικτυακό τόπο είναι κυρίως ενημερωτικό. Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι όλοι οι δέκα χιλιάδες άτομα που επισκέφτηκαν τη σελίδα, φροντίστε να κάνετε κλικ στο banner. αν ο επισκέπτης θα θέλουν να συνδεθούν ή όχι - εξαρτάται από την ελκυστικότητα του banner και οι πληροφορίες που καταχωρούνται σε αυτό. Κάθε ιστοσελίδα υποχρεούται να παρέχει όλα τα στοιχεία σας για να υπολογίσει την επιλογή CPM. Είναι κερδοφόρα για τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας, μπορείτε να καταλάβετε. Αλλά η διαφήμιση, την ποιότητα και ενδιαφέρον της για τον τελικό χρήστη περιλαμβάνονται στο έργο του πελάτη.

ενότητα Υποστήριξη CTR, τις μεθόδους υπολογισμού

Για να μειωθεί το κόστος για να εξετάσει μια άλλη ένδειξη - δείκτη CTR. Το όνομα προέρχεται επίσης από την αγγλική γλώσσα και είναι εντελώς ακούγεται σαν ένα click-through rate - CTR ρυθμό. CTR σας δείχνει πόσα άτομα έκαναν κλικ στο banner και να πάει σε μια σελίδα διαφήμιση των πελατών. Αυτή η ενότητα εξαρτάται από την ορθότητα του επιλεγμένου τόπου, γιατί το πιο πρόσφορο και αναγκαίο διαφήμιση ματιά, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα ότι ο επισκέπτης ενδιαφέρεται για την ενημέρωση και κάνει κλικ στο banner. Η μέθοδος υπολογισμού αυτού του δείκτη είναι η εξής:

CTR = (αριθμός των χρηστών που έκαναν κλικ στο banner) / (η σχεδιαζόμενη αριθμός των απόψεων μέσα στην ημέρα Banner) * 100%.

Για παράδειγμα, αν τα 20 χιλιάδες ανθρώπους που είδαν τις διαφημίσεις, έχουν ακολουθήσει ένα σύνδεσμο 800 χρήστες, τότε το CTR είναι 800/20 000 * 100 = 4%, η οποία είναι πάνω από το κατώτατο όριο.

Εμπειρικά αποδεικνύεται ότι το ελάχιστο CTR της τάξης του 3-5%. Αν λιγότερο, τότε το κόστος ανά δυνητικό πελάτη θα υπερβεί το αναμενόμενο κέρδος και η διαφήμιση θα πρέπει να θεωρείται αναποτελεσματική.

χρησιμοποιώντας δείκτες

CPM μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά την επιλογή ενός στενού κοινό-στόχο. Για παράδειγμα, όταν διατάσσει την πλατφόρμα ιστοσελίδα banner παρέχει στους διαφημιζόμενους πληροφορίες σχετικά με την ηλικία, το φύλο, τον τόπο κατοικίας, τα συμφέροντα του συνόλου των εγγεγραμμένων επισκεπτών. Έτσι, η επιθυμητή πανό εμφανίζεται μόνο σε εκείνους τους χρήστες, βάσει της οποίας υπολογίστηκε το διαφημιστικό προϊόν. Ο προϋπολογισμός της εκστρατείας ταυτόχρονα καταναλώνει πιο οικονομικά και πιο αποτελεσματικά.

Θα πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη η δραστηριότητα των μονίμων μελών. Όσο πιο συχνά ο ίδιος επισκέπτης βλέπει το ίδιο προϊόν διαφήμισης, τα περισσότερα χρήματα που χρεώνονται από τους διαφημιστές, αλλά ο πελάτης στον πελάτη από αυτό γίνεται πλέον. Ως εκ τούτου δείκτες παιδεία υπολογισμό CPM και CTR σε συνδυασμό με μια βαθιά ανάλυση των πληροφοριών που παρέχονται από αυτή τη διαφήμιση πλατφόρμα για να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα στον πελάτη.

Ένα άλλο σημείο που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την έναρξη της εκστρατείας. Η πληρωμή μπορεί να εκτεθεί ή από την άποψη του CPM, ή CTR. Με άλλα λόγια, ο πελάτης πρέπει να κατανοήσει την ουσία της διαφήμισης modulo CPM banner - δεν είναι μια πληρωμή για ένα κλικ, αλλά μόνο για τη διαφήμιση μια επίδειξη του προϊόντος

ανακεφαλαίωση

Όταν ρωτήθηκε ποια είναι η CPM, μπορείτε να πείτε ότι αυτή η επιλογή είναι μία από τις πιο σημαντικές στην ανάλυση της αποτελεσματικότητας μιας συγκεκριμένης διαφήμισης, και επίσης θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τον υπολογισμό του προϋπολογισμού διαφήμισης. Λαμβάνοντας υπόψη και το ποσό των υποτιθέμενη επαφή με το δυνητικό πελάτη με τις πληροφορίες της διαφήμισης, καθώς και το κόστος της τοποθέτησης banner σε διάφορες ιστοσελίδες με παρόμοια θεματική εστίαση. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις παραμέτρους, είναι δυνατόν να υπολογιστεί η αποτελεσματικότητα μιας συγκεκριμένης διαφήμισης πλατφόρμα και με επιτυχία τον έλεγχο του προϋπολογισμού διαφήμισης.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 el.unansea.com. Theme powered by WordPress.